Isnin, Ogos 12, 2013

aku nak mengadu

Assalamualaikum...

tadi petang, majlis akad nikah kakak sulong aku.. dengan rasmi sudahnya ketiga kakak aku sudahpun mendirikan rumah tangga.. dua orang kakak aku dah berbadan dua. alhamdulillah.. rezeki Allah.. harapnya sihat kedua.

penatnya persiapan all out dari tiga hari lepas lagi..pastinya sampai lah kehari esok.. kali ni memang terasa kenduri laa. selalunya aku akan sampai malam sebelum hari kenduri. semua dah siap.. besa laa, menuntut ilmu biarlah sampai ke hujung nyawa. haha..

jadual aku pack sebenaqnya. dengan kenduri.. exam.. pastu kem lagi. ahh.. aku tak tau sapa yang sudi nak hantar aku. huhuhu.. aku rasa last2 aku p sendiri ja..

ok lah..sesapa yang free esok, jemputla datang rumah k... salaam..




Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

typo ur name