Sabtu, Mac 16, 2013

Inai di Jari



Assalamualaikum..



Semalam ada majlis berinai, sempena Kenduri Sekampung yang dianjurkan oleh Desasiswa Restu, Saujana dan Tekun berkonsepkan perkahwinan.



Aku cuma pandai pakaikan kat tangan aku sendiri ja. So, bila ada exco tanya aku reti pakai inai ka tak, aku pon jawablaah 'reti'. 

Aku ingatkan semua perempuan pandai pakai inai kat tangan sendiri. Rupa-rupanya tidak. Hahaha. Sedih pon ada. So, aku dan memberku Fatin next next door pon tolong lah memakaikan inai kepada para peserta.

Comotnyer

Niat dihati aku.. Aku nak pakai inai kat jari aku sendiri ja. Aku bukan nak banyak pon. Satu ja. Huhu. Nak wat camna, dah ramai yang tak reti pakai inai kan.. Aku bubuh ja laa inai tu kat tangan tangan mereka yang banyak tuh. Hehe. Best jugak tolong orang nih. Tapi yang tak bestnya, tangan aku comot. Puihh. Macam hapa jaa..


At last.

Alhamdulillah..... Niat aku tercapai terr. :). Time kenduri kak aku, aku tak sempat nak menginaikan jari aku. At last, impian aku tercapai. Hahaha. Tapi yang aku kurang suka, inai kat jari aku bertampung tampung. Memang tak pandai pakai inai. Huh.





Sekian sahaja majlis kahwin aku yang bukan majlis aku.




3 ulasan:

Lia Irdelia berkata...

fuh.. suspen..
ingat majlis sendiri..
hhheee

Nur Hazirah berkata...

aku tak suka pakau inai -.- hehe

Unknown berkata...

haha.. dulu2 suka pakai inai .. memang comot. sekarang tunggu nak kena pakaikan pulak .. heheh

typo ur name