Selasa, Disember 13, 2011

do it! And u will know.

Assalamualaikum.


Dear my friends,

Try to make me angry like angry bird? 

TRY la buat aku marah.


Biaq ampa tau aku macam mana aku payah nak sejuk daripada kepanasan.


Biaq ampa tau aku memang tak suka kat orang yang suka buat aku marah.


Biaq la suma member member tau yang aku ni memang payah nak tacing tacing. Dan aku jugak payah nak melegakan diri dari ketacingan.






Dan. Tak perlu try lagi dah. Aku memang tengah marah dan dah marah. Ampa memang nak cari pasal ngan aku tym yang tak sesuai. Tak perlu kata apa apa.

Sorry sebab aku memang dah sangat tacink. T I T I K

2 ulasan:

Si qusowt berkata...

adeh.pasai pa ni?habaq kat cek sapa punya angkara wat hal?hehe

saba ye cik..tarik nafas dalam2..hope it will be better after this

a i m z berkata...

@Si qusowt
amin...
huhu

typo ur name