Khamis, April 28, 2011

I got the result!!


assalamualaikum!!

at last, terbayaq jugak beroben maxis nih.. just because i doesn't want to cek my result at cc. wahahaha~
naseb baik laa ada yang nak sponser kan.. kalo tak, aku pon tak tau laa bila nak update blog.
dah bersarang blog buruk aku nih. hehe.



setelah lama menanti..akhirnya aku tau jugak rezap peperiksaan akhir (PA) aku tuu. Sebenaqnya, malam sebelum rezap pa keluaq, aku memang tak sedap duduk la. macam cacing kepanasan gituu.. aku ada gak tepikiaq, kalo aku dapat under 2.00..Aku pon tak tau apa akn jadi kat aku. huhu..

setelah lama memikir, aku pon on komputer abg aku. menggunakan celcom broadband yang broadbandnya memang slow kat kawasan rumah aku, aku pon dengan asyiknya cek rezap aku.. kat sini


syukur Alhamdulillah...


rezap aku memuaskan.. Aku tak kesah pon dapat berapa, asalkan layak masok pst (program satu tahun) sudah laa. kgumbiraan aku tak dapat dibayang kan!! pabila aku tau aku layak lagi ke pst. Fuhh!! leganya teramat sangat laahh.. Tegolek golek aku ats katil. haha :)

Apapon, doa aku termakbul jugak laa. Aku dapat rezap yg elok and suma member aku bole masok pst.
Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. thank you,ALLAH!

Aku harap, aku akan dapat roomate yang baik macam yang sebelum nih. Aku akan jadi senior!
dan sudah jelas dan nyata, aku memang takut memikirkan junior2 yang akan ada kat kmk..
yeahh.. Tau ja laa, junior yg akan aku jumpa tu FIRST intake! dan aku, budak PDT second intake.. aku akan jadi x-pdt! mintak la classmate aku tu tak belagak. mintak2 la junior2 ni tak skema.

AMIN.........

3 ulasan:

faten. berkata...

sama2 la kita brdoa xdpt junior yg kerek2 noh..haha

a i m z berkata...

amin... sgt2 berharap!
hehhee..

Tanpa Nama berkata...

Ya, mungkin karena itu

typo ur name