Isnin, April 04, 2011

ABPBH?

Assalamualaikumm....

erk. malam ni aku agk ramai para bloggers akn tulis entri pasal ABPBH kan? aku pon tengok jugak abpbh tuu. tapi aku bukan la nak tulis pasal abpbh. hahaha. apapon tahniiahh kat SHAHIEZY SAM! lu memang pop meletop letop macam ais pop laa! : D  bole pulak ucap 'terima kasih' kat CT. wahaha. cayala luu. 

aku dah jadi peminat SAM la pulak! haha :) eh aku memang peminat dia lah..

well done!


menda yang aku nak tulis sebenarnya adalah dunia blog. well, aku newbaby lagi dalam dunia blog belog nii. tak seberapa faham sangat la pasal blog. kalau nak ikotkan aku buat blog nh tahun lepas. kalau tak silap aku lah kan. aku pon tak tau apsal laa aku buat blog nh. tapi setelah pikir dan pikir secook yang mungkin. 

aku baru teringat. tym aku buat blog ni, aku sedang marahkan seseorang, maybe banyak orang.. dan aku telah pon tulis dalam post post aku, kenapa aku marah, saper yang aku marah, aku marah camna..dan sebagainya lah. tapi aku dah delete pon post tu sebab aku tak nak laa orang tau yang aku ni suka marah orang. hehe.

bagi aku, tak baik laa marah orang dalam alam maya nii, ramai orang baca beb walaupun tak der orang yang baca. bila kita dalam keadaan marah, macam macam yang boleh kita taip, kadang2 sampai tersasul sasul pulak. ada yang sampai mencarut carut. so, tak lawa la kan kalau readers baca?  kalau nak marah, marah la depan depan, beradap sket. :) haha.

ni pendapat aku jer la. kalau tak suka dengan pendapat aku,tak per. aku tak kesah. haha. akceli, ni pengalaman aku sendiri, tak ada kaitan dengan orang lain pon. aku penah dalam keadaan marah, dan tym aku marah tu, aku taip kat blog aku. sebulan lepas tu, baru aku baca balik. ASTAGHFIRULLAH!! aku rasa macam tak pacaya jer aku tulis camtu. hohoho. 

kalau nak marah dalam alam maya camni tak per. tapi cool down dulu.. jangan tulis menda yang bukan bukan dah la. okeyh! itu sajer dari aku.

pssst..aku tau xda orang nak baca pon. haha. ada aku kesah?

typo ur name