Khamis, Jun 20, 2013

Mimpi Musim Exam



Assalamualaikum..


The day before yesterday. Aku mula mengadd coursemate aku. Itu pun sebab naik kat tepian tebing fb tuh. Kalau tak, mestinya sampai grad pon aku tak friends ngan depa kat fb. Bab meng'add ni memang la aku susah sikit. Nak approve pon, tengok yang kenal ja. Malas pulak nanti aku nampak status :

Friends banyak, tapi semua sombong

Haha. Poyo jer semua tu. 

Kembali pada topik asal aku. Aku sebenarnya mimpi zaman sekolah dicampur zaman matrik, bergaul dengan zaman universiti. Aku jugak jumpa dengan that girl yang aku bet she's beautiful. And really she is. Kalau tak cantik, takkan boleh terpaut kan. Nak dibandingkan dengan aku memang la fail. Haha. 

Google

Tetiba ja rindu masa zaman sekolah. Ouchh. Touching tetiba bila aku sedar yang aku dah tak berapa in touch dengan member member sekolah. Kerinduan tu menjelma pulak. Sama jugak member and geng kat matrik. Rindu la kat hampa semua.. Harap hampa semua ingat aku yang annoying nih. Bukan nak mimpi soalan exam. Haha. Merapu ja khoje nye.. 

For those yang sebok post 
"Kita kenal kawan masa senang dan sahabat masa susah"
Aku rasa macam terganggu la jugak. Watch yourself dulu la sebelum nak kata apa apa. Kita ni pon belum tentu ada masa depa susah. Pada pendapat aku la.. Orang lain, tak tahu la macam mana.

Chill..



wasalaam,

Tiada ulasan:

typo ur name