Ahad, Januari 13, 2013

Syukur..



Alhamdulillah.. 


Aku tak sangka pulak dapat jugak Pinjaman Pendidikan Boleh Ubah (PPBU) dari Yayasan Bank Rakyat. Hehe. Tak sia sia aku terkejar kesana sini bergoogle cari pinjaman atau biasiswa yang boleh aku mintak. Alhamdulillah.. Lega rasanya boleh stop PTPTN dah lepas nih. Time abang aku dapat Pinjaman Kedah tu, rasa sedih sangat sebab aku tak dapat. Huhu. Tapi bila aku dapat PPBU nih, alhamdulillah! Boleh la ringankan sikit beban abah n mak. :)


Tapi bila fikir pasal final exam aku.. Sedih sangat. Wuwuwuu. Rasa macam aku kena repeat semua paper. Keketaran membuak buak terasa hingga ke hujung urat saraf. Menyesal aku berhoneymoon bagai nak rak. Memula target dean list, lepas dah lalui paper paper yang gilerous tuh.. Lulus tu dah kira terbaik bagi aku. T_T. 


:)


Tiada ulasan:

typo ur name