Khamis, Mac 31, 2011

Geometer's Sketchpad ! !


fuhh.!! series susah nak guna benda tuh!
aku sebenarnya nak try buat butterfly yang buleh begerak. sesaja la nak try.
kat skola adk aku ada petandingan. kena wat bentuk ramarama yang buleh begerak.
projek tu kena wat guna geometer's sketchpad. aku pon try laa.. try pnya try..
rerama tu begerak! dan terus stop. aku nak rerama tu terus begerak smpai akhir hayat dia!!
tapi apakan dayaku. rerama tu mati tanpa katakata terakhir! whuaa.. sedih gilers.
usaha aku tak membuahkan hasil!

video bwh ni aku amek kat youtube. animation yg di wat mmg cantik gilerous laa.
sampai aku menjadi objek pegun tngok video tuu..
apasal la dia tak letak tutorial sekali.
kalau tak, mesti aku pon buleh wat camtu jgk!


yang aku buat, tak jadi! takpa, takpa..
kena la usaha ag! gambate! teruskan usaha anda!

PS : nak ka try lagi?

Tiada ulasan:

typo ur name